PRODUK PENJAGAAN KULIT WAJAH YOUTH BEBAS DARI 1500 BAHAN KIMIA MERBAHAYA

PRODUK PENJAGAAN KULIT WAJAH YOUTH BEBAS DARI 1500 BAHAN KIMIA MERBAHAYA  | Sejak YOUTH Natural Skincare dilancarkan di Malaysia, ramai yang tak lepaskan peluang untuk memilikinya dan jadi antara orang yang terawal mendapat kesan anti-penuaan hasil penggunaan rangkaian produk-produk YOUTH.

Alhamdulillah, produk semulajadi adalah yang terbaik dan pastinya tidak mengecewakan penggunanya.

Selain dari kandungan bahan-bahan aktif yang terkandung di dalam setiap satu produk yang terdapat di dalam set penjagaan kulit wajah YOUTH, antara keistimewaan lain adalah kerana rangkaian produk YOUTH ini adalah BEBAS DARI 1500 JENIS BAHAN KIMIA MERBAHAYA.


Di atas ni adalah sebahagian dari 1500 bahan kimia merbahaya yang tidak terkandung di dalam formulasi produk penjagaan kulit wajah YOUTH. Kalau boleh nak senarai semua sekali tapi terlalu banyak dan panjang kalau nak disenaraikan kesemuanya.

Selain itu, produk penjagaan kulit wajah YOUTH ini juga:

  • Hypoalergenik (minima tindakbalas alergy)
  • Non-Comedogenic (tidak menyumbatkan liang pori)
  • Diuji oleh ahli Dermatology
  • Diuji oleh ahli Oftalmology  


Nanti saya akan kongsikan pula kandungan bahan-bahan botani yang terdapat di dalam produk penjagaan kulit wajah YOUTH di dalam entri yang berikutnya. Untuk mendapatkan Set Penjagaan Kulit Wajah YOUTH pada harga promosi, boleh rujuk di ENTRI NI. Hubungi saya segera untuk rebut peluang penjimatan berganda dengan pelbagai tawaran PERCUMA!

No comments