OSTEMATRIX LEBIH DARI SEKADAR KALSIUM

OSTEMATRIX LEBIH DARI SEKADAR KALSIUM | Assalamualaikum. Hai korang! Okay hari ni Kekza nak share dengan korang semua salah satu suplemen kegemaran Kekza dari Shaklee.

Suplemen tu tak lain tak bukan adalah OSTEMATRIX! Kalau korang nak tau, Kekza ada banyak suplemen favourite dari Shaklee ni tau. Dannn OsteMatrix ni adalah salah satu daripadanya.


OsteMatrix atau lebih dikenali sebagai suplemen kalsium ni memang semua orang suka & semua orang perlu ambil.

Kekza suka sangat OsteMatrix ni sebab Kekza sendiri dah rasai sendiri effectnya pada kesihatan tubuh Kekza. Antara kesannya pada diri Kekza ialah :
  • Sembelit berkurang
  • Sakit & sengal2 badan hilang
  • Tidur malam lebih lena
  • Bangun pagi lebih segar
  • Migrain/sakit kepala makin berkurang

Alhamdulillah, dengan izin Allah asbab pengambilan OSTEMATRIX ni kesihatan Kekza dari segi yang Kekza mention kat atas tadi semakin improve.

So korang should try this supplement if korang ada apa2 masalah yang berkaitan atau yang lebih kurang sama macam yang Kekza hadapi.

Bagi yang tak minum susu atau jenis pemalas nak minum susu (seperti daku 🙈) korang pun patut ambil OsteMatrix ni jugak sebagai sumber kalsium untuk tubuh korang.

Jangan biar tubuh kita lack of calcium kalau tak nak risiko tulang rapuh atau osteoporosis.

Perlu korang tahu bahawa OsteMatrix ni lebih dari sekadar Kalsium. Ia mengandungi beberapa zat mineral lain yang mana setiap mineral tersebut memainkan peranan dalam membantu fungsi dan keberkesanan penyerapan Kalsium ke dalam tubuh kita.




Siapa yang disarankan untuk mengambil Ostematrix?

  1. Tak suka minum susu
  2. Ada masalah sembelit
  3. Selalu sakit2 sendi
  4. Sering rasa letih/lesu
  5. Kerap kejang otot
  6. Kerap rasa kebas atau sakit2 badan
  7. Sukar tidur malam
  8. Ibu menyusu untuk meningkatkan pengeluaran susu badan
  9. Ibu hamil untuk keperluan kalsium sepanjang kehamilan
  10. Warga emas

Dannn ramai lagi!

Kekza belanja sekali video testimoni dari salah seorang pengguna OsteMatrix dan testimoni2 pengguna lain kat sini..






PROMOSI SEPTEMBER 2018!

Sekarang ni memang waktu terbaik kalau korang baru nak cuba ambil Ostematrix buat pertama kali. Sebab OsteMatrix bulan ni tengah promotion.

Setiap pembelian 3 botol OsteMatrix bulan ni, korang akan mendapat potongan harga sehingga 5%! Banyak tu tau. Memang jimat sangat kalau korang grab offer bulan ni. Nak lagi jimat, korang boleh share order dengan kawan2 lain. Jimat postage sekali.

Untuk pencinta setia Ostematrix pun inilah bulannya kalau korang nak buat stok kalsium korang kat rumah. Borong sementara tengah murah. >_<

Setiap pembelian sebarang set promosi Shaklee atau mana2 Set Kesihatan/Kecantikan Shaklee dengan Kekza, korang akan menerima FREE GIFTS dan FREE CONSULTATION seumur hidup. Kacaulah Kekza bila2 masa korang nak if ada apa2 pertanyaan dan kemusykilan tentang produk2 Shaklee yang korang perlukan. Tapi exklusif untuk customer2 Kekza je tau. So korang kenalah jadi cutomer Kekza dulu! ;)


Nak tau lebih details, boleh direct whatsapp Kekza okay?😉

Click link ni:
http://www.wasap.my/60195327438


✨ Postage Setiap Hari (kecuali cuti umum)
✨ COD Kajang/Bangi/Putrajaya


Rosmiza Ali @ Kekza manis
Your Friendly Shaklee
Independent Distributor
019-5327438


No comments